Mint az életben annyi mindent, az idei nyarunkat is igyekeztünk előre megtervezni, hogy hova szeretnénk elmenni szórakozni, kikapcsolódni, ami a gyerekekkel együtt is kivitelezhető.

Ebből szeretnék veletek is 10 pontot megosztani, hátha találtok benne olyat ami Titeket is érdekelne!

1. A Walkó-kilátóból megnézni a naplementét!

1916-ban épült a fonyódi Walkó-kilátó, amelyet a József utcai szerpentinen lehet megközelíteni!

A kilátót Walkó Lajos (1880-1954) konzervatív politikus, bankelnök, a húszas évek közepén pénz- és kereskedelemügyi- illetve külügyminiszter építtette.

2. Ausztria Familypark

Nagyon szeretnénk egy napot Ausztriában Margitbányán eltölteni, hiszen nagyon klassz játékokkal vár minket a FamilyPark, ahol nem csak a gyerekeink találják meg maguknak a legjobb játékokat, de mi felnőttek is jól szórakozhatunk!

3.  Megnézni egy előadást a Richter Florian Cirkuszban

Tavaly Zamárdiban már részesei voltunk egy fantasztikus előadásnak, annyira hogy Kálmánt még a porondra is kihívta Davis Vassallo a világhírű bohóc.

4. Bobozni Balatonbogláron

Balatonbogláron a gömbkilátó mellett található egy szuper bob pálya egy fantasztikus játszótér és egy kalandpálya. Bevallom Húsvét környékén már voltunk egyik nap itt bobozni, de olyan jól szórakoztunk, hogy szeretnénk megismételni. Vittünk magunkkal papírsárkányt is, mert a gömbkilátó melletti völgyben, remekül lehet reptetni is 🙂

5. Rúzsa Magdi – Elmegyek koncert turné

Idény nyáron is jobbnál jobb zenekarok lepik el Fonyódot a hétvégéken. De külön szeretném kiemelni Rúzsa Magdit!

Nagyon örülök, hogy idén Fonyódon is találkozhatunk vele és élőben hallgathatjuk meg remek számait.

Nagyon sokszor szoktak alkotás közben is szólni mellettem a dalai!

6. Hajókázni a Tapolcai Tavas Barlangban

Itt már többször jártunk, de mindig olyan fantasztikus élmény, így remélem idén sem marad ki a nyári kalandjainkból.

7. Zalaszántói Sztúpa felkeresése

A Zalaszántói sztúpa Európában az egyik legnagyobb ilyen létesítmény. A szentély a Zalaszántó mellett található Kovácsi-hegyen, egy erdei tisztás közepén épült fel 1992-ben. Benne a történelmi Buddha földi maradványának néhány darabját őrzik, díszes tartóban lévő apró csontszilánkokat (forrás:Wikipédia)

8. Kápolnapusztai Bivalyrezervátumban egy lovaskocsis túra

Itt él hazánk legnagyobb látogatható bivalycsordája. Az állatok megfigyelésében távcső segíti a látogatót, amellyel a szerencsések a dagonyázó, legelésző bivalyok mellett a fürgén futkározó ürgéket is láthatják.

9. Sümegi vár “megostromlása”

Kálmán már többször volt a vár alatti területen rendezvényen, de még közösen nem voltunk ott. Szerintünk a gyerekek is nagyon élveznék a vár 1200-as évekre visszanyúló meséjét és persze a kihagyhatatlan történelmi lovasjátékokat.

10. Zenélni a 67-es úton

Ha jól tudom, akkor idei újítás, hogy Kaposvár közelében a 67-es út szélén barázdákat vágtak az aszfaltba, így ha az autó úgy megy, hogy a kereke ezeken a barázdákon fut, akkor a Republic 67-es út cím dalát hallhatjuk.  A dallamot legjobban 80 kilométer per órás sebességnél lehet hallani.

A nyár végére remélem mindet kipipálhatjuk 🙂

Neked melyik lett a kedvenced?

Írd meg facebookon kommentbe!